Testare serviciu #suportclientinonstop #flanco

Publicat pe Actualizat pe

Am spus DA provocarii lansate de #flanco si Blogal Initiative pentru a testa #suportclientinonstop de la Flanco. Obiectivul acestui serviciu Suport 24/7 de la Flanco este de a raspunde tuturor clientilor intr-un timp record sub 40 de secunde, 7 zi din 7, la orice ora din zi si din noapte. Flanco a investit in aceste serviciu foarte multi bani si s-a straduit din rasputeri sa aduca in tara noastra cel mai bun servicu clienti de pe piata si spre bucuria mea vreau sa va spun ca a reusit.

Ca sa pot sa testez noul serviciu de la Flanco am sunat si eu sa ma conving daca timpul de reaspuns este cel propus adica mai mic de 40 de secunde. Am intrebat despre plata prin intermediul cardurilor de credit Alpha Bank si am primit foarte repede un raspuns.

 

Am ramas placut surprinsa sa vad ca apelul meu a fost preluat dupa 32 de secunde , ceea ce mi se pare un lucru absolut minunat avand in vedere celelalte experiente avute in trecut cu alte servicii de suport clienti cand rasuna in casca vreme de cateva minute bune vesnicul mesaj „Va rugam asteptati, apelul dumneavoastra este foarte important pentru noi!” atat de important incat nu primeai aproape niciodata raspuns la vreo solicitare sau raspunsul venea foarte greu.

Ma bucur ca in sfarsit pot suna fara griji la Supirt Clienti si ca voi primi de indata raspuns la intrebarile mele. Bravo Flanco, nota 10 pentru acest serviciu minunat!

Lasă un răspuns

