Buna dimineata!

Publicat pe Actualizat pe

Buna dimineata dragii mei!

Stiu ca a trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe blog insa am o scuza plauzibila zic eu. Din data de 24 Octombrie am inceput serviciul si este foarte greu sa imi gasesc timp si pentru altceva in afara de job si familie.

Inca de la inceputul reintoarcerii mele la serviciu sunt in cautarea echilibrului dintre job si familie insa din pacate nu am reusit sa il gasesc. Cu cat trece timpul am impresia ca nici nu o sa il gasesc prea curand.

Copiii imi simt lipsa, eu sunt din ce in ce mai obosita, casa arata ca dupa razboi mai tot timpul iar eu ma simt fara puteri pentru ca simt ca nu mai pot face fata.

Ieri a fost 1 Iunie, am petrecut clipe minunate cu copiii mei si cu sotul meu si mi-am dat seama cat sunt de norocoasa ca ii am pe ei, cat sunt de bogata ca sunt ai mei si cat de mult ii iubesc.

IMG_20170601_114335

Poate ca viata mea nu e perfecta si eu nu sunt cea mai buna mama insa cu siguranta am pentru ce sa ii multumesc lui Dumnezeu zi de zi, noapte de noapte.

Va iubesc puii mei frumosi, sa ca dea Dumnezeu sanatate, noroc si multa,multa fericire!

Va pup si va Imbratisez!

O zi frumoasa tuturor!

Lasă un răspuns

