Shop-Einstal.ro magazinul meu si al tau de incredere!

Publicat pe Actualizat pe

Se intampla adesea ca viata sa ne rezerve momente mai putin placute tocmai pentru a ne face mai puternici si pentru a invata in sfarsit care sunt cu adevarat lucrurile cele mai importante in viata. Nu vreau sa filozofez prea mult insa de curand am trecut printr-o experienta mai putin placuta care parea cel putin pe moment foarte greu de despasit.

Dupa cum v-am mai spus si cu alte ocazii noi, eu si sotul meu am achizitionat apartamentul in care locuim acum „de-a gata” proaspat renovat si cu centrala si instalatie de inlcalzire proprie. Ne-am bucurat enorm de faptul ca l-am gasit gata facut si ca am putut sa ne mutam in el foarte rapid pentru ca nasterea primului nostru baiat se apropia cu pasi repezi si nici cu finantele nu stateam prea bine insa bucuria noastra nu a durat foarte mult.

Dupa putine luni de cand  ne-am mutat la casa noastra instalatia sanitara a inceput sa curga in mod repetat si ne-am vazut nevoiti sa o schimbam. Am intrebat in stanga si in dreapta despre un magazin ieftin si bun asa cum ii place romanului si am aflat despre magazinul online Shop-einstal.ro.

Trebuie sa recunosc ca pana sa mi se recomande acest magazin online nu auzisem de el insa ma bucur ca am avut ocazia sa il descopar pentru ca ne-a scos din impas de mai multe ori.

Prima mea interactiune cu Shop-einstal.ro a avut loc cand m-am decis impreuna cu sotul meu sa nu ne mai inundam vecinii si sa schimbam instatia de la centrala. Am intrat pe site, am ales produsele dorite si le-am comandat cu usurinta din fata calculatorului. Nu mi-as fi putut imagina vreodata cat voi indragi cumparaturile online insa si Shop-einstal.ro mi-a dovedit inca odata ca acesta este viitorul si ca ne putem folosi de tehnologie pentru a ne usora si infrumusetarea viata.

Pe partea de calorifere am avut de ales dintre o gama variata de produse pentru ca la Shop Einstal vom gasi intotdeauna diversitate si preturi bune. Noi am ales calorifere  din otel  insa se pot gasi aici si calorifere din aluminiu, calorifere baie Gorgiel,  calorifere oțel atipice cat si calorifere din otel plan.

Am optat fara sa stam prea mult pe ganduri pentru 4 radiatore din otel Vogel&Noot model 22k/600/1200 Compact

calorifer-otel-vogel-and-noot-22k600800-compact-143-369x369

Acest radiator are o grosimea a tablei de 1,25 mm si este un produs eco

In aceeasi coamanda am pus si un Radiator pentru  baie Sevillia 600× 740 de culoare alba pentru baie.radiator-baie-sevillia-600x740-culoare-alb-187-369x369

Tot de la acest magazin online am cumparat si accesorii si tubulatura pentru a inlocui veche instalatie de gaz.

Desi nu am vrut sa ma gandesc ca tocmai acum in toiul iernii vom ramane fara cebtraka termica veche centrala si-a „dat duhul ” si a trebuit sa luam masuri urgente ca doar nu pueam sa lasam puiutii sa stea in frig. Si de aceasta data am ales o centrala termica pe gaz in condensare numai buna pentru apartament.

centrala-termica-saunier-duval-semia-condens-f25-400-369x369

 

Noi am gasit tot ce aveam nevoie la Shop-einstal.ro. Tu ce mai astepti?

Cu siguranta Shop-Einstal.ro este magazinul meu si al tau de incredere!

Lasă un răspuns

